Κυριακή 30 Μαΐου 2010

Παντελίδης: «Αξίζαμε την άνοδο»


Ευτυχής για την άνοδο των Τρικάλων στη Β’ Εθνική μετά τη νίκη με 2-0 επί του Βύζαντα Μεγάρων στο μπαράζ του Σαββάτου δήλωσε ο Σάββας Παντελίδης μιλώντας στο NovaΣΠΟΡ FM 94,6.

«Είναι πρωτόγνωρο το συναίσθημα για μένα ως πρώτος προπονητής. Είναι πολύ σημαντική η επιτυχία της ομάδας. Πριν από μένα πέρασαν τέσσερις προπονητές και όλοι έχουν μερίδιο στην επιτυχία. Εγώ απλώς έδωσα το τελικό σπρώξιμο», τόνισε ο τεχνικός του θεσσαλικού συλλόγου, ο οποίος μέχρι το χειμώνα ήταν προπονητής στην Καλλιθέα, η οποία επίσης ανέβηκε στη δεύτερη κατηγορία. «Χάρηκα ιδιαίτερα με την άνοδο της Καλλιθέας και ακόμη περισσότερο με την άνοδο των Τρικάλων. Η χρονιά ξεκίνησε καλά, τελείωσε ακόμη καλύτερο κι εύχομαι να είναι καλό και το μέλλον».

Όσο για το πώς συμφώνησε με τα Τρίκαλα, είπε: «Περίπου ένα μήνα πριν φύγω από την Καλλιθέα μού είχε γίνει πρόταση από τα Τρίκαλα, αλλά δεν θεώρησα ηθικό να φύγω. Δεν ήταν του χαρακτήρα μου να φύγω για να πάω σε άλλη ομάδα. Θεωρούσα και θεωρώ τη φετινή Καλλιθέα παιδί μου».

Αναφερόμενος στο άγχος που έχει μία ομάδα όταν παίζει τους κόπους μιας χρονιάς σε ένα ματς, είπε: «Το άγχος είναι μεγάλο σε ένα μπαράζ. Το θετικό ήταν ότι ήμουν στην ομάδα λίγο καιρό και δεν πέρασα όσα πέρασαν όλα τα παιδιά, με αποτέλεσμα να μην έχω όλο το άγχος της χρονιάς πάνω μου. Στη διάρκεια του ματς όμως άρχισα κι εγώ να το σκέφτομαι».

Ο Σάββας Παντελίδης θεωρεί δίκαιη τη νίκη της ομάδας του. «Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν πολύ κακοί. Στο πρώτο 25λεπτο δεν ήμασταν καν στον αγωνιστικό χώρο και η εικόνα μας ήταν άσχημη για την ποιότητα που έχουμε. Καταλαβαίνω όμως πως είχαν ένταση. Από το 30’ και μετά όμως ήμασταν καλύτεροι, κάναμε περισσότερες ευκαιρίες, δώσαμε βάσει σχεδίου χώρο στον Βύζαντα και αξίζαμε τη νίκη. Πετύχαμε νωρίς το γκολ στο δεύτερο μέρος και στη συνέχεια δεν φοβήθηκα καθόλου».

Πολύς λόγος έγινε για τη φάση στην οποία οι άνθρωποι του Βύζαντα διαμαρτυρήθηκαν για χέρι μέσα στην περιοχή, είπε: «Δεν μπορώ να πω με σιγουριά, γιατί ήμουν μακριά από τη φάση. Ο παίκτης μου είπε πως μάτωσε η μύτη του, γιατί η μπάλα χτύπησε στο πρόσωπό μου».

Για το μέλλον του στον πάγκο των Τρικάλων τόνισε ότι «… όλες αυτές τις μέρες είχαμε επικεντρωθεί στο μπαράζ και δεν έχουμε ακόμη συζητήσει κάτι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου